ရောင်ခြည်နု
သတင်း
အဖွဲ့ဝင်
ဆက်သွယ်ရန်
ဝပ်ဆိုဒ်အလှူရှင်
မူလနေရာ
<i class="fa fa-bell-slash-o"></i> စည်းကမ်း
_<i class="fa fa-check-square-o"></i> သံဃာသစ်လက်ခံ
_<i class="fa fa-check-square-o"></i> ကျောင်းစည်းကမ်း
<i class="fa fa-refresh fa-spin"></i> လှုပ်ရှားမှု
_<i class="fa fa-spinner fa-pulse"></i> နေ့စဉ်လုပ်ငန်း
_<i class="fa fa-spinner fa-pulse"></i> အထွေထွေလုပ်ငန်း
<i class="fa fa-line-chart"></i> ပြဋ္ဌာန်းစာ
_<i class="fa fa-book"></i> မူလငယ်တန်း
_<i class="fa fa-book"></i> မူလကြီးတန်း
_<i class="fa fa-book"></i> အခြေပြုတန်း
_<i class="fa fa-book"></i> ပထမငယ်တန်း
_<i class="fa fa-book"></i> ပထမလတ်တန်း
_<i class="fa fa-book"></i> ပထမကြီးတန်း
<i class="fa fa-key"></i> ဗဟုသုတ
_<i class="fa fa-medkit"></i> ကျန်းမာရေး
_<i class="fa fa-file-pdf-o"></i> ဓမ္မစာအုပ်
_<i class="fa fa-file-pdf-o"></i> အထွေထွေစာအုပ်
_<i class="fa fa-file-word-o"></i> ဆောင်းပါး
_<i class="fa fa-file-text-o"></i> ကဗျာ/စာစု
_<i class="fa fa-link"></i> လင့်များ
<i class="fa fa-history"></i> သမိုင်း
_<i class="fa fa-pencil-square-o"></i> ဗုဒ္ဓဝင်သမိုင်း
_<i class="fa fa-pencil-square-o"></i> ပုဗ္ဗာရုံသမိုင်း
_<i class="fa fa-pencil-square-o"></i> ဆရာတော်ကြီးများ
_<i class="fa fa-pencil-square-o"></i> စာချဆရာတော်များ
_<i class="fa fa-pencil-square-o"></i> အထွေထွေသမိုင်း
<i class="fa fa-picture-o"></i> ဓါတ်ပုံ
<i class="fa fa-film"></i> ဗွီဒီယို
skip to main
|
skip to sidebar
Home
ကဗျာ နှင့် စာစု
ပါရမီ(၁၀)ပါး
ပါရမီ(၁၀)ပါး
ၸဝ်ႈသု(မိူင်းပၼ်ႇ)
September 12, 2016
ကဗျာ နှင့် စာစု
ပါရမီ(၁၀)ပါး
ပါရမီ(၁၀)ပါး
Reviewed by
ၸဝ်ႈသု(မိူင်းပၼ်ႇ)
on
September 12, 2016
Rating:
5
No comments:
Subscribe to:
Post Comments ( Atom )
facebook [3.7k]
Followers
youtube [2.5k]
Followers
gplus [439]
Followers
twitter [1.2k]
Followers
ဆရာတော်ကြီးများ၏ထေရုပ္ပတ္တအကျဉ်း
ကဏ္ဍများ
ကဗျာ နှင့် စာစု
(9)
ကျန်းမာရေး
(1)
ကျောင်းတိုက်စည်းကမ်း
(2)
စာချဆရာတော်များ
(19)
ဆရာတော်ကြီးများ
(4)
ဆောင်းပါးများ
(38)
ဓမ္မစာအုပ်များ
(1)
ဓါတ်ပုံများ
(35)
နေ့စဉ်လုပ်ငန်း
(1)
ပုဗ္ဗာရုံသမိုင်း
(1)
ဗုဒ္ဓဝင်သမိုင်း
(21)
ဗွီဒီယိုများ
(1)
သတင်း
(19)
သံဃာသစ်လက်ခံ
(1)
အထွေထွေစာအုပ်
(2)
အထွေထွေလုပ်ငန်း
(15)
အထွေထွေသမိုင်း
(24)
အကြည့်များ
ဗုဒ္ဓဝင် ပုံတော်များ
ဗုဒ္ဓဝင်ပုံတော်များကို စဝ်ဆုခမ်း(တန့်ယန်း) Facebook ပေါ်မှကူးယူပြီးပြန်လည်မျှဝေပါသည်။ ဗုဒ္ဓဝင်ပုံတော်များကို ကြည်ညိုဖတ်ရှုရင်း ကုသိုလ်ယူ...
ယသော်ဓရာ
ယသော်ဓရာ ☆☆☆☆☆☆ ဘုရားလောင်းရဲ့ ပါရမီဖြည့်ဖက်အဖြစ်သိထားတဲ့ ယသောဓရာအကြောင်း လေးနည်းနည်းပြောကြည့်ချင်လို့ပါ။ ဒေဝဒဟပြည်ရဲ့ သုပ္ပဗု...
(၃၁)ဘုံသားတို့၏ ဘုံဌာနနှင့်သက်တမ်းများ
(၃၁)ဘုံသားတို့၏ ဘုံဌာနနှင့်သက်တမ်းများ ********************************* သတ္တလောကဘုံဌာနအားဖြင့် (၃၁)ဘုံရှိရာတွင် (၁)ငရဲ၊ ပြိတ္တာ၊ အသူရကာယ...
ဝါဆိုသင်္ကန်း ကပ်လှူခြင်းအကြောင်း သိကောင်းစရာ
ဝါဆိုခြင်း၊ ဝါကပ်ခြင်း ဝဿာဝါသ - ဝါဆိုခြင်း၊ ဝါကပ်ခြင်း၊ မိုးသုံးလအတွင်း ဝါဆိုသည့် ကျောင်းတိုက် အာရာမ်တွင်းမှာ နေရခြင်း။ ဝါဆိုမှုသည် မြတ်စွ...
ပန်းအခူးခံရသူများ
ပန်းအခူးခံရသူများ ဒီလိုနဲ့ ဆရာတပည့်နှစ်ယောက်ဟာ . . . ခရီသွားရင်း တစ်နေ့မှာတော့ လမ်းကလေးဟာ ကြီးမားကျယ်ပြန့်တဲ့ . . .ပန်းခင်းကြီးတစ်ခုထဲ...
အစ္စလာမ်ဘာသာ
တည်ထောင်သူ -အာရပ်လူမျိုး မိုဟာမက်။ မွေးဖွားသည့်နှစ် -ခရစ်နှစ် ၅၇၀ (အေဒီ ၅၇၀)။ တည်ထောင်သည့်နှစ် -ခရစ်နှစ် ၆၁၀ (အေဒီ ၆၁၀)။ မဒီနာသို့ထ...
၅၂၈ နဲ့ ၁၅၀၀
၅၂၈ နဲ့ ၁၅၀၀ ************** လူငယ်တွေကြား၊တစ်ချို့လူတွေကြားမှာအလွဲနားလည် ပြီး၊အသုံးပြုနေတဲ့ စကားတစ်ခုရှိပါတယ်။ “အချစ်”နဲ့ ပတ်သက်ပြီး သုံးတ...
ကယားပြည်နယ်၊ လွိုင်ကော်မြို့၊ ပုဗ္ဗာရုံပရိယတ္တိစာသင်တိုက်၏ စည်းကမ်းချက်များ
ကယားပြည်နယ်၊ လွိုင်ကော်မြို့၊ ပုဗ္ဗာရုံပရိယတ္တိစာသင်တိုက်(လေးထပ်ကျောင်း)၏ စည်းကမ်းချက်များ ** ကျောင်းတိုက်မှ အပပြုရမည့် အပြစ်ဒဏ်များ ** ...
၂၄ပစ္စည်း-ပဋ္ဌာန်းရုပ်ပြစုံ
၂၄ပစ္စည်း-ပဋ္ဌာန်းရုပ်ပြစုံ ...
ဝါဆိုလပြည့် ဓမ္မစကြာအခါတော်နေ့အကြောင်း သိကောင်းစရာ။
❖ ဝါဆိုလပြည့်နေ့ကို ဓမ္မစကြာ အခါတော်နေ့ အထိမ်းအမှတ်အဖြစ် ကျင်းပရခြင်းမှာ ထိုနေ့၌ ဓမ္မစကြာတရားတော်ကို မြတ်စွာဘုရားက ဟောကြားတော်မူသည်ကို အကြော...
ကွန်မန့်များ
recentcomments
Facebook စာမျက်နှာမှာ Like နိပ်ပါ။
page/https://www.facebook.com/HsaiLengNum/
တင်ထားသမျှ လအလိုက်ကြည့်ရန်။
တင်ထားသမျှ လအလိုက်ကြည့်ရန်။
June (1)
May (2)
February (1)
June (1)
September (1)
July (2)
June (1)
May (21)
April (2)
March (2)
February (2)
January (2)
December (1)
October (21)
September (5)
August (19)
July (3)
October (3)
https://hsailengnum.blogspot.com/
Powered by
Blogger
.
No comments: